Recenze vinyl

Ti dva se hledali, až se našli. Kytarista Spencer Hazard a vokalista Dylan Walker si, přinejmenším pokud jde o extrémy v hudbě, nebývale rozumějí. Zajisté i proto dokázala jejich kapela Full of Hell vydat za nějakých pět let k dvacítce nahrávek, mnohé z nich koketující s noisem. Fanoušky tak jejich spolupráce s ikonickým Merzbowem jen sotva zaskočí, pro většinu ale bude vítanou iniciační deskou.

Dva sedmipalce, z toho jeden dělený a jeden samostatný, ovšem oba od Papagáje. Tři kapely, z toho jedna česká a dvě slovenské, ale všechny vcelku respektovatelné na to, aby nebylo třeba pochybovat o tom, že hardcorově i odlišně zabarvený punk jen tak nezemře.

Budapešťští Oaken pro mě byli až do vydání splitu s domácí Marností kapelou, o jejíž existenci jsem sice věděl, avšak v záplavě všech těch vynikajících kapel, které se na mě s postupným objevováním této výjimečné a bohaté scény v těch několika málo letech navalily, jsem jim nevěnoval zvýšenou pozornost. Křivdu napravuji téměř okamžitě.

Nejen nahráno, ale také virtuálně šířeno již roku 2014, vinyl fyzicky vyroben ještě téhož letopočtu, ale prodáván až v roce 2015, kompakt vydán s odstupem asi dvou měsíců. Není snadné přesně určit, kdy toto album vyšlo, s jistotou lze však tvrdit, že je hodno poslechu.

Pokud obal této desky někomu cosi připomíná, bude zřejmě na správné cestě. Spojuje totiž ústřední motivy obálek dvou světově uznávaných technodeathových nahrávek, které byly více než dvě dekády od svého vzniku poctěny tuzemsky zpracovanými novými verzemi.

Reporty

Hledání headlinera
Odevzdáni jménem
Reportáž psaná pod topolem

Koncerty

29.08.2015 15:00
29.08.2015 15:00
05.09.2015 19:00
07.09.2015 20:00
11.09.2015 20:00